Asiakaspalvelu / Skechers-myymälät

Skechers-myymälät

Missä on lähin Skechers-myymäläni?

Löydät lähimmän Skechers-konseptimyymälän tai jälleenmyyjän tiedot täältä.

Onko kokoani saatavilla lähimmässä Skechers-myymälässäni?

Voit tarkistaa Skechers-myymälöiden varastotilanteen tuotteen tuotesivulta ja nähdä, onko etsimääsi kokoa saatavilla lähimmässä myymälässäsi.

Missä myymälässä on laajin valikoima?

Löydät laajimman valikoiman Skechers-konseptimyymälöistämme. Katso lähin myymäläsi täältä, rajaamalla haku Skechers-myymälöihin.

Miten palautan Pohjoismaisesta Skechers-myymälästä ostamani tuotteen?
  • Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteet mihin tahansa Skechers-myymälään.
  • Skechers-myymälöistä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa verkossa.
  • Vaadimme palautukseen alkuperäisen myymäläkuitin – emme hyväksy kuittina verkkopankkitositetta tai vastaavia.
  • Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.
Olen ostanut tuotteen Pohjoismaisesta Skechers-myymälästä. Miten teen reklamaation?

Skechers-konseptimyymälät ja Skechers Outlet -myymälät kattavat Pohjoismaissa seuraavat maat: Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska. Vieraile missä tahansa Pohjoismaiden Skechers-myymälässä tai Skechers Outlet -myymälässä tehdäksesi reklamaation. Huomioithan, että vaadimme alkuperäisen myymäläkuitin reklamaation tekoon (verkkopankkitosite ei käy kuittina). Myymälästä ostettuja tuotteita ei voi reklamoida verkossa.

Olen ostanut tuotteen Skechers-myymälästä Pohjoismaiden ulkopuolella. Miten teen reklamaation?

Voimme auttaa sinua reklamaation kanssa joko verkossa tai myymälöissämme. Vieraile missä tahansa Pohjoismaisessa Skechers-konseptimyymälässä tai Skechers Outlet -myymälässä tehdäksesi reklamaation. Voit myös tehdä reklamaation verkossa. Huomioithan, että vaadimme alkuperäisen myymäläkuitin reklamaation tekoon (verkkopankkitosite ei käy kuittina).