Asiakaspalvelu
Usein kysytyt kysymykset
-
SALE-tuotteiden vaihto
Jos olet tilannut väärän koon alennusmyynnistä, palauta kengät normaalisti. Kun tuote saapuu varastollemme, teemme sen osalta hyvityksen.
Lähetäthän myös asiakaspalveluumme sähköpostia osoitteeseen info@skechers.fi, jossa mainitset, että haluat tilata toisen koon samasta tuotteesta.
Lähetämme sinulle tällöin sähköpostitse alennuskoodin, jolla voit tilata saman tuotteen oikeassa koossa samaan edulliseen hintaan. Emme valitettavasti voi tarjota alennuskoodia kokonaan toisen tuotteen ostamiseen.
Muistathan sisällyttää tilausnumerosi sähköpostiin. -
Miten rekisteröidyn Skechers Plus -jäseneksi?
Liity Skechers Plus -jäseneksi ja saa useita mahtavia etuja. Rekisteröidy täällä.
-
Kuinka voin käyttää lahjakorttia?
Jos olet ostanut tai saanut lahjakortin ennen lokakuuta 2022 – ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@skechers.fi tai tuo lahjakortti
lähimpään myymäläämme – me autamme sinua lahjakortin käyttämisessä 😊 -
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Tarjoamme useita toimitusvaihtoehtoja. Lue lisää toimituksesta täällä
-
Miten palautan tuotteita?
Olemme tehneet palauttamisen helpoksi. Lue lisää palautuksesta täällä
-
Miten voin reklamoida tuotteen?
Tavoitteenamme on tehdä reklamaation tekemisestä mahdollisemman helppoa ja nopeaa. Lue lisää täällä
-
Missä on lähin Skechers-myymälä?
Löydä lähin Skechers-myymälä tai
jälleenmyyjä täällä. -
Mikä kenkämalli sopii tarpeisiini?
Etkö ole varma, mitkä kengät sopivat
tarpeisiisi? Tutustu oppaisiin ja artikkeleihin täällä -
Miten löydän oikean koon?
Uusia kenkiä ostaessa oikean koon löytäminen on erityisen tärkeää. Tutustu koko-oppaaseen täällä
-
Miten kengistä tehdään likaa- ja vettähylkivät?
Kenkien käsittely on
tärkeää niiden kestävyyden kannalta. Tutustu kenkien käsittelyoppaaseen täällä