Asiakaspalvelu / Reklamaatio

Reklamaatio

Miten teen reklamaation Skechers.fi-sivustolla?

Voit ilmoittaa reklamaatiosta tuotteista, jotka olet ostanut virallisesta Skechers-verkkokaupasta Pohjoismaissa noudattamalla näitä ohjeita: Ilmoita reklamaatiosi täällä. Etsi tilausnumerosi ja ota kuvia virheestä sekä kengästä kokonaisuudessaan. Nämä tiedot tarvitaan, kun teet reklamaation verkossa.

Mitä minun pitäisi käyttää kun ilmoitan reklamaation verkossa?

Kun teet reklamaation verkossa, sinulla tulee olla tilausnumerosi valmiina sekä kuvat, sähköposti jotka osoittavat virheen tuotteessa ja tuotteen kokonaisuudessaan.

Mitä vaaditaan saadakseen reklamaation käsittelyn Skechers-myymälässä/Outletissa?

Jotta saat reklamaation käsittelyn Skechers-myymälässä/Outletissa, tuotteen tulee olla ostettu Skechers-myymälässä/Outletissa tai skechers.dk -sivustolla ja sinun tulee näyttää voimassa oleva kuitti myymälästä tai lasku Skechers.dk:sta. Pankkitositteita ei hyväksytä todisteeksi.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos tuotetta ei ole ostettu Skechers-myymälässä / Outletissa?

Jos tuotetta ei ole ostettu Skechers-myymälässä / Outletissa tai Skechers.dk:ssa, reklamaatiot yleensä käsitellään siinä liikkeessä tai ketjussa, josta tuote on ostettu. Emme voi vaikuttaa jälleenmyyjän tekemään reklamaatiopäätökseen.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos tuote on ostettu Skechers-myymälässä / Outletissa Pohjoismaiden ulkopuolella?
  • Voimme auttaa sinua - joko verkossa tai myymälöissämme.
  • Vieraile missä tahansa Pohjoismaiden Skechers-myymälässä / Outletissa saadaksesi reklamaation käsittelyn.
  • Voit myös ilmoittaa reklamaatiosi verkossa.
  • Vaadimme voimassa olevan kuitin näyttämisen myymälästä (pankkikuitti ei riitä).
Miten reklamaatio-oikeus toimii?

Kun ostat tuotteen ja huomaat siinä puutteen, kuten materiaali- tai valmistusvirheen, sovelletaan ostolain sääntöjä. Virallisena Skechers-jakelijana pyrimme tarjoamaan nopeaa reklamaation käsittelyä.

Miten ilmoitan reklamaation verkossa, jos olen ostanut tuotteen Skechers-myymälässä / Outletissa Pohjoismaissa?

Valitettavasti emme voi tarjota verkkoreklamaation käsittelyä myymälässä ostetuille tuotteille.