Reklamaatio
Jos havaitset ostamassasi tuotteessa virheen, kuten materiaali- tai valmistusvirheen, sovelletaan reklamaation käsittelyssä kuluttajansuojalakia.
Voit tehdä reklamaation tuotteen virheistä kohtuullisen ajan sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja virheen havaitsemisesta.
Reklamaatio voidaan tehdä tyypillisesti seuraavissa tapauksissa:
Tuote on ostettu Skechersin virallisesta verkkokaupasta
- Voit tehdä reklamaation tällä sivulla. Ilmoita reklamaatio alla olevan linkin kautta.
- Pohjoismaiden viralliset Skechers-verkkokaupat ovat skechers.fi, skechers.se, skechers.no ja skechers.dk
- Ota kuvia sekä tuotevirheestä että koko kengästä. Liitä kuvat ja tilausnumerosi reklamaatioon, jonka voit lähettää meille alla olevan linkin kautta.
Tuote on ostettu Skechersin omasta myymälästä/outletista Pohjoismaiden ulkopuolella
- Reklamoi tuote missä tahansa Skechersin omassa myymälässä tai outletissa Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
- Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).
- Vaihtoehtoisesti voit tehdä reklamaation verkossa.
Tuote on ostettu Skechersin omasta myymälästä/outletista Pohjoismaissa
- Reklamoi tuote missä tahansa Skechersin omassa myymälässä tai outletissa Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
- Ota mukaan myymäläkuitti ostoksesta (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).
Tuote EI ole ostettu Skechersin omasta myymälästä tai Outletista
- Jos tuote on ostettu jälleenmyyjältämme (esim. Halonen, Click Shoes, K-Citymarket tai jokin muu jälleenmyyjistämme), käänny reklamaatioasioissa tällöin kyseisen jälleenmyyjän puoleen.
- Reklamaatioiden käsittelyistä vastaa aina se taho, jolta tuote on ostettu.
- Emme voi vaikuttaa jälleenmyyjien tekemiin reklamaatiopäätöksiin Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksiin nojaten.
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi yltä, emme todennäköisesti voi käsitellä reklamaatiotasi. Voit tietysti aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli et ole varma, voitko reklamoida tuotteen.