Reklamaatio

Jos havaitset ostamassasi tuotteessa virheen, kuten materiaali- tai valmistusvirheen, sovelletaan reklamaation käsittelyssä kuluttajansuojalakia.

Voit tehdä reklamaation tuotteen virheistä kohtuullisen ajan sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja virheen havaitsemisesta.

Reklamaatio voidaan tehdä tyypillisesti seuraavissa tapauksissa:

Tuote on ostettu Skechersin virallisesta verkkokaupasta

  • Voit tehdä reklamaation tällä sivulla. Ilmoita reklamaatio alla olevan linkin kautta.
  • Pohjoismaiden viralliset Skechers-verkkokaupat ovat skechers.fi, skechers.se, skechers.no ja skechers.dk
  • Ota kuvia sekä tuotevirheestä että koko kengästä. Liitä kuvat ja tilausnumerosi reklamaatioon, jonka voit lähettää meille alla olevan linkin kautta.

→  Lähetä reklamaatio

Tuote on ostettu Skechersin omasta myymälästä/outletista Pohjoismaiden ulkopuolella

  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechersin omassa myymälässä tai outletissa Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).
  • Vaihtoehtoisesti voit tehdä reklamaation verkossa.

 Tuote on ostettu Skechersin omasta myymälästä/outletista Pohjoismaissa

  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechersin omassa myymälässä tai outletissa Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti ostoksesta (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).

 Tuote EI ole ostettu Skechersin omasta myymälästä tai Outletista

  • Jos tuote on ostettu jälleenmyyjältämme (esim. Halonen, Click Shoes, K-Citymarket tai jokin muu jälleenmyyjistämme), käänny reklamaatioasioissa tällöin kyseisen jälleenmyyjän puoleen.
  • Reklamaatioiden käsittelyistä vastaa aina se taho, jolta tuote on ostettu.
  • Emme voi vaikuttaa jälleenmyyjien tekemiin reklamaatiopäätöksiin Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksiin nojaten.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi yltä, emme todennäköisesti voi käsitellä reklamaatiotasi. Voit tietysti aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli et ole varma, voitko reklamoida tuotteen.