Reklamaatio

Jos havaitset ostamassasi tuotteessa virheen, kuten materiaali- tai valmistusvirheen, sovelletaan reklamaation käsittelyssä kuluttajansuojalakia.

Voit tehdä reklamaation tuotteen virheistä kohtuullisen ajan sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja virheen havaitsemisesta. Kohtuulliseksi ajaksi katsotaan 24 kuukautta siitä, kun olet ostanut tuotteen.

Skechersin virallisena maahantuojana pyrimme tarjoamaan mahdollisimman nopean reklamaatiokäsittelyn.

Reklamaatio voidaan tehdä tyypillisesti seuraavissa tapauksissa:

Tuote on ostettu Skechersin virallisesta verkkokaupasta

  • Voit tehdä reklamaation tällä sivulla. Ilmoita reklamaatio alla olevan linkin kautta.
  • Pohjoismaiden viralliset Skechers-verkkokaupat ovat skechers.fi, skechers.se, skechers.no ja skechers.dk
  • Ota kuvia sekä tuotevirheestä että koko kengästä. Liitä kuvat ja tilausnumerosi reklamaatioon, jonka voit lähettää meille alla olevan linkin kautta.

→  Lähetä reklamaatio

Tuote on ostettu Skechersin omasta myymälästä/outletista Pohjoismaiden ulkopuolella

  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechersin omassa myymälässä tai outletissa Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).
  • Vaihtoehtoisesti voit tehdä reklamaation verkossa.

 Tuote on ostettu Skechersin omasta myymälästä/outletista Pohjoismaissa

  • Reklamoi tuote missä tahansa Skechersin omassa myymälässä tai outletissa Pohjoismaissa (Suomessa, Ruotsissa, Norjassa tai Tanskassa).
  • Ota mukaan myymäläkuitti ostoksesta (tosite pankkitilin maksutapahtumasta ei riitä).

 Tuote EI ole ostettu Skechersin omasta myymälästä tai Outletista

  • Jos tuote on ostettu jälleenmyyjältämme (esim. Halonen, Click Shoes, K-Citymarket tai jokin muu jälleenmyyjistämme), käänny reklamaatioasioissa tällöin kyseisen jälleenmyyjän puoleen.
  • Reklamaatioiden käsittelyistä vastaa aina se taho, jolta tuote on ostettu.
  • Emme voi vaikuttaa jälleenmyyjien tekemiin reklamaatiopäätöksiin Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksiin nojaten.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi yltä, emme todennäköisesti voi käsitellä reklamaatiotasi. Voit tietysti aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli et ole varma, voitko reklamoida tuotteen.