Voit palauttaa Skechers.fi-sivustolta ostamasi tuotteet noudattamalla seuraavia ohjeita:
Huom.: Eri tilausten tuotteita ei voi palauttaa samassa paketissa, vaan kukin tilaus tulee lähettää omana palautuksenaan paketissa olevaa palautustarraa käyttämällä.
- Rekisteröi palautuksesi täällä – TÄRKEÄÄ
- Aseta kengät takaisin kenkälaatikkoon – Kenkien tulee olla käyttämättömät ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
- Pakkaa kenkälaatikko erilliseen lähetyslaatikkoon. Teippaa lähetyslaatikko tiukasti kiinni. Voimme tehdä hyvityksen vain tuotteista, jotka on pakattu huolellisesti.
- Kiinnitä mukana toimitettu palautustarra lähetyslaatikkoon – Jos käytät samaa lähetyslaatikkoa, jossa tuote toimitettiin sinulle, muista poistaa siitä vanhat lähetystarrat. Olemme maksaneet kuljetuksen puolestasi. Jos palautustarrasi puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse: info@skechers.fi
HUOM: Käytä palautustarraa vain, jos olet ostanut tuotteen Skechers.fi-sivustolta. - Vie palautuspaketti kuljetusyhtiön palvelupisteeseen – Säilytä palautuksen kuitti, joka on tosite siitä, että palautus on tehty.
- Kun olemme vastaanottaneet palautuspakettisi, teemme palautukselle hyvityksen ja vähennämme hyvitettävästä summasta 5 € palautuskulun. Skechers Plus -jäsenille palautus on ilmainen. Palautuksen käsittelyyn voi kulua noin 1–2 viikkoa palautuksen vastaanottamisesta.
Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Rahojen näkymiseen tililläsi voi kulua noin 1–2 pankkipäivää hyvityksen teosta. Jos olet maksanut lahjakortilla, rahat palautetaan samalle lahjakortille ja voit käyttää lahjakortin uudelleen.