Asiakaspalvelu / Palautus

Palautus

Mikä on palautuskustannus Skechers.fi:ssa?

Skechers Plus -jäsenenä palauttaminen on ilmaista.

Jos et ole Skechers Plus -jäsen, palauttamisen hinta on vain 5€. Voit käyttää mukana tulevaa palautustarraa palauttaaksesi Skechers.fi:ssä ostamasi tuotteet.

Mitä minun pitäisi ottaa mukaan, jos haluan vaihtaa tai palauttaa tuotteen, jonka olen ostanut Skechers-myymälästä?

Jos haluat vaihtaa tai palauttaa. Skechers-myymälästä ostamasi tuotteet, sinulla tulee olla mukana voimassa oleva myymäläkuitti todisteena. Emme hyväksy verkkopankin tulosteita tai vastaavia.

Miten hyvitys toimii?

Kun Skechers vastaanottaa palautuslähetyksesi, rahasi palautetaan. Jos olet Skechers Plus -jäsen, palautusmaksu on ilmainen, muussa tapauksessa palautuksesta vähennetään 5€.

Miten voin rekisteröidä palautukseni?

Voit rekisteröidä palautuksesi verkossa täällä.

Miten voin palauttaa tuotteen, jonka olen ostanut Skechers-myymälästä?

Tanskan, Norjan, Ruotsin ja Suomen Skechers-konseptimyymälöissä ja Skechers Outleteissa ostetuille tuotteille pätevät seuraavat säännöt:
• Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteen missä tahansa mainittujen maiden Skechers-myymälässä.
• Skechers-myymälöistä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa verkossa.
• Voimassa oleva myymäläkuitti vaaditaan palautuksen todisteeksi.
• Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa.

Miten voin palauttaa Skechers.fi:ssä ostamani tuotteet?

Voit palauttaa Skechers.no:ssa ostamasi tuotteet noudattamalla seuraavia ohjeita:

  1. Rekisteröi palautuksesi täällä - TÄRKEÄÄ
  2. Aseta kengät takaisin kenkälaatikkoon - Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa
  3. Pakkaa kenkälaatikko pahvilaatikkoon - Muista liittää kopio laskusta kenkälaatikon kanssa. Sulje pahvilaatikko huolellisesti teipillä. Hyvitämme vain tuotteet, jotka on huolellisesti pakattu pahvilaatikkoon.
  4. Liitä mukana tuleva palautustarra pahvilaatikkoon - Jos käytät uudelleen pahvilaatikkoa, muista poistaa vanhat osoitetarrat. Olemme maksaneet kuljetuksen puolestasi. Jos palautustarraa ei ole, voit tilata ja tulostaa uuden täältä. HUOM: Käytä tätä tarraa vain, jos olet ostanut Skechers.fi:ssä
  5. Jätä pahvilaatikko PakkeShopiin - Muista saada kuitti, jotta voit todistaa, että olet jättänyt paketin.
  6. Kun vastaanotamme pakettisi, hyvitämme rahasi ja vähennämme vain 5€ palautuskuluista. Palautuksen vastaanottamisesta ja käsittelystä voi kulua jopa 8 päivää. Skechers Plus -jäsenille palautus on ilmainen.


Saat sähköpostin, kun olemme käsitelleet palautuslähetyksesi, ja sen jälkeen voi kulua 1-2 pankkipäivää ennen kuin rahat ovat tililläsi. Jos olet maksanut lahjakortilla, rahat palautetaan samalle lahjakortille, jota voit käyttää uudelleen.

Milloin saan rahani takaisin?

Palautuksen vastaanottamisen ja käsittelyn jälkeen voi kulua jopa 5 päivää ennen kuin saat hyvityksen. Saat sähköpostin, kun palautuksesi on käsitelty, ja sen jälkeen voi kulua 1-2 pankkipäivää ennen kuin rahat ovat tililläsi. Jos olet maksanut lahjakortilla, rahat palautetaan samalle lahjakortille.

Voinko vaihtaa Skechers.fi:ssä ostamiani tuotteita verkossa?

Skechers.fi:ssä ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa verkossa. Jos haluat toisen koon tai mallin, sinun on palautettava tuote kuten yllä on kuvattu ja tilattava haluamasi tuote uutena tilauksena.

Voinko palauttaa tuotteita Skechers-konseptimyymälään tai Skechers Outletiin?

Kyllä, voit palauttaa tuotteita Skechers-konseptimyymälöihin ja Skechers Outleteihin.

Kuinka kauan minulla on palautusoikeus?

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus siitä hetkestä, kun tuote on toimitettu sinulle.