Voit palauttaa Skechers.no:ssa ostamasi tuotteet noudattamalla seuraavia ohjeita:
Huomio: Tilauksia ei voi yhdistää, kun ne lähetetään palautettavaksi. Lähetä siis jokainen tilaus erikseen.
- Rekisteröi palautuksesi täällä - TÄRKEÄÄ
- Aseta kengät takaisin kenkälaatikkoon - Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa
- Pakkaa kenkälaatikko pahvilaatikkoon. Sulje pahvilaatikko huolellisesti teipillä. Hyvitämme vain tuotteet, jotka on huolellisesti pakattu pahvilaatikkoon.
- Liitä mukana tuleva palautustarra pahvilaatikkoon - Jos käytät uudelleen pahvilaatikkoa, muista poistaa vanhat osoitetarrat. Olemme maksaneet kuljetuksen puolestasi. Jos palautustarrasi puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse: info@skechers.fi HUOM: Käytä tätä tarraa vain, jos olet ostanut Skechers.fi:ssä
- Vie palautuspaketti kuljetusyhtiön palvelupisteeseen – Muista pyytää kuitti, jotta voit todistaa, että olet lähettänyt paketin.
- Kun vastaanotamme pakettisi, hyvitämme rahasi ja vähennämme vain 5€ palautuskuluista. Palautuksen vastaanottamisesta ja käsittelystä voi kulua jopa 8 päivää. Skechers Plus -jäsenille palautus on ilmainen.
Saat sähköpostin, kun olemme käsitelleet palautuslähetyksesi, ja sen jälkeen voi kulua 1-2 pankkipäivää ennen kuin rahat ovat tililläsi. Jos olet maksanut lahjakortilla, rahat palautetaan samalle lahjakortille, jota voit käyttää uudelleen.