Palautus

1.11.-24.12. välisenä aikana ostetuilla joululahjoilla on pidennetty palautusaika 24.1.2023 asti.

Skechers.fi-sivustolta tai Skechers-myymälöistä ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

Palauta Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita.

Palautuksen hinta on vain 5 €, kun palautat tuotteen tilauksen mukana tulevalla palautustarralla.

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa myös kaikkiin Skechersin omiin myymälöihin ja Skechers Outlet -myymälöihin.

  1. Laita kengät siististi takaisin kenkälaatikkoon.

Kenkien on oltava käyttämättömät ja alkuperäispakkauksessa.

  1. Pakkaa kenkälaatikko pahvilaatikkoon

Muista liittää palautuslaatikkoon kopio tilausvahvistuksesta. Teippaa pahvilaatikko huolellisesti kiinni. Hyvitämme vain huolellisesti pakatut tuotteet.

  1. Liimaa palautustarra pahvilaatikkoon.

Jos palautat tuotteet alkuperäisessä lähetyslaatikossa, varmista, että poistat vanhat osoitetarrat. Postimaksu on maksettu etukäteen, joten sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta viedessäsi sen postitoimipisteeseen. Jos et saanut palautustarraa tilauksen mukana, voit luoda ja tulostaa uuden tarran täältä.

  1. Vie pahvilaatikko postitoimipisteeseen

Muista pitää palautuksesta saamasi kuitti tallessa siihen asti, että palautus on käsitelty.

  1. Hyvitys

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, palautamme rahasi välittömästi. Palautussummasta veloitetaan ainoastaan 5 € palautuskulut. Lähetämme sinulle sähköpostilla viestin, kun palautus on käsitelty. Hyvitys saapuu tavallisesti 1–2 arkipäivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut sähköpostin.

 

Huom: Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa suoraan. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri kokoon tai mallin, palauta alkuperäinen tuote edellä kuvatulla tavalla, ja tee uusi tilaus haluamallesi tuotteelle verkkokaupasta tavalliseen tapaan. Näin voit varmistua siitä, että tuotetta on varastossa ja että saat uuden tuotteen ilman ylimääräistä odotusaikaa.

 

Pohjoismaissa sijaitsevasta Skechers-myymälästä ostettujen tuotteiden palautus

  • Vaihto- ja palautusehdot koskevat Skechersin omia myymälöitä ja Skechers Outlet -myymälöitä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.
  • Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteita missä tahansa Skechersin myymälässä edellä mainituissa maissa.
  • Skechers-myymälöistä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa verkkokaupan varastolle.
  • Palautuksen käsittelyyn tarvitsemme kuitin ostoksesta. Emme valitettavasti hyväksy verkkopankkitulosteita tai muita vastaavia dokumentteja.
  • Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa.

 

Onko sinulla kysyttävää?  

Jos sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.