Seuraa alla olevia ohjeita palauttaaksesi tuotteesi helposti ja turvallisesti:
Tärkeää useiden tilausten palauttamisesta
Jos olet tehnyt useita erillisiä tilauksia, ne on palautettava erikseen – et voi lähettää tuotteita kahdesta tai useammasta tilauksesta samassa paketissa.
Jos olet sen sijaan tehnyt yhden tilauksen, jossa on useita tuotteita, voit palauttaa kaikki tuotteet yhdessä paketissa.
1. Rekisteröi palautuksesi – TÄRKEÄÄ
Voit rekisteröidä palautuksesi verkossa täällä.
Palautuksen rekisteröinnin jälkeen et saa kuittia sähköpostitse.
2. Pakkaa kengät oikein
Laita kengät siististi takaisin alkuperäiseen kenkälaatikkoon.
Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.
3. Käytä pahvilaatikkoa lähetykseen
Pakkaa kenkälaatikko tukevaan pahvilaatikkoon ja sulje se huolellisesti teipillä.
Voimme hyvittää vain tuotteet, jotka on pakattu asianmukaisesti pahvilaatikkoon.
4. Kiinnitä palautustarra pahvilaatikkoon
Jos käytät kierrätyslaatikkoa, muista poistaa vanhat osoitetarrat.
- Jos olet Skechers Plus -jäsen, palautus on ilmainen.
- Jos et ole jäsen, palautuskulu 5 € vähennetään hyvityksestä.
Käytä vain palautustarraa, jonka saat meiltä, jos palautat tuotteita, jotka on ostettu Skechers.fi-sivustolta.
5. Vie palautuspaketti
Vie paketti lähimpään Postin pakettipisteeseen ja muista ottaa kuitti todisteeksi palautuksesta.
Hyvitys
Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitämme summan seuraavasti:
- Jos olet Skechers Plus -jäsen, palautus on ilmainen
- Jos et ole jäsen, palautuskulu 5 € vähennetään hyvityksestä.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelyssä voi kestää jopa 1–2 viikkoa.
Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty.
Jos olet maksanut lahjakortilla, summa palautetaan samalle lahjakortille, jotta voit käyttää sen uudelleen.
Jos tarvitset lahjakortin uudelleen lähetettäväksi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.