Asiakaspalvelu / Palautus

Palautus

Kuinka pitkä palautusoikeus tuotteilla on?

Sinulla on 30 päivän palautusoikeus alkaen siitä päivästä, kun vastaanotat tuotteet.

Kuinka paljon Skechers.fi-sivustolta tehtyjen tilausten palautus maksaa?

Skechers Plus -jäsenenä palauttaminen on ilmaista.

Jos et ole Skechers Plus -jäsen, palautus maksaa vain 5 €. Käytä paketin mukana tulevaa palautustarraa palauttaaksesi Skechers.fi-sivustolta ostamasi tuotteet.

Miten rekisteröin palautukseni?

Voit rekisteröidä palautuksesi verkossa täällä.

Huomio: Et saa kuittia sähköpostitse palautuksen rekisteröinnin jälkeen 😊

Miten palautan Skechers.fi-sivustolta ostamani tuotteet?

Seuraa alla olevia ohjeita palauttaaksesi tuotteesi helposti ja turvallisesti:

Tärkeää useiden tilausten palauttamisesta

Jos olet tehnyt useita erillisiä tilauksia, ne on palautettava erikseen – et voi lähettää tuotteita kahdesta tai useammasta tilauksesta samassa paketissa.

Jos olet sen sijaan tehnyt yhden tilauksen, jossa on useita tuotteita, voit palauttaa kaikki tuotteet yhdessä paketissa.

1. Rekisteröi palautuksesi – TÄRKEÄÄ

Voit rekisteröidä palautuksesi verkossa täällä.

Palautuksen rekisteröinnin jälkeen et saa kuittia sähköpostitse.

2. Pakkaa kengät oikein

Laita kengät siististi takaisin alkuperäiseen kenkälaatikkoon.

Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa.

3. Käytä pahvilaatikkoa lähetykseen

Pakkaa kenkälaatikko tukevaan pahvilaatikkoon ja sulje se huolellisesti teipillä.

Voimme hyvittää vain tuotteet, jotka on pakattu asianmukaisesti pahvilaatikkoon.

4. Kiinnitä palautustarra pahvilaatikkoon

Jos käytät kierrätyslaatikkoa, muista poistaa vanhat osoitetarrat.

  • Jos olet Skechers Plus -jäsen, palautus on ilmainen.
  • Jos et ole jäsen, palautuskulu 5 € vähennetään hyvityksestä.

Käytä vain palautustarraa, jonka saat meiltä, jos palautat tuotteita, jotka on ostettu Skechers.fi-sivustolta.

5. Vie palautuspaketti

Vie paketti lähimpään Postin pakettipisteeseen ja muista ottaa kuitti todisteeksi palautuksesta.

Hyvitys

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, hyvitämme summan seuraavasti:

  • Jos olet Skechers Plus -jäsen, palautus on ilmainen
  • Jos et ole jäsen, palautuskulu 5 € vähennetään hyvityksestä.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelyssä voi kestää jopa 1–2 viikkoa.

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty.

Jos olet maksanut lahjakortilla, summa palautetaan samalle lahjakortille, jotta voit käyttää sen uudelleen.

Jos tarvitset lahjakortin uudelleen lähetettäväksi, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko vaihtaa Skechers.fi-sivustolta ostamiani tuotteita verkossa?

Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa verkossa. Jos haluat tuotteesta toisen koon tai mallin, sinun on palautettava tuote normaalisti yllä olevan osion ohjeiden mukaan ja tehtävä uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.

Milloin hyvitetty summa näkyy tililläni?

Kun palautuksesi on vastaanotettu varastolla, palautuksen käsittelyyn menee noin 1–2 viikkoa. Jos maksoit tilauksesi lahjakortilla, raha palautetaan samalle lahjakortille.

Miten palautuksen hyvitys tapahtuu?

Kun Skechers on vastaanottanut palautuspakettisi, hyvitys tehdään 1–2 viikon kuluessa. Tarjoamme Skechers Plus -jäsenille ilmaisen palautuksen. Jos et ole Skechers Plus -jäsen, hyvitettävästä summasta vähennetään 5 € palautusmaksu.

Voinko vaihtaa Skechers.fi-sivustolta ostetut tuotteet myymälässä?

Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa myymälöissä. Sen sijaan pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen ja palauttamaan ei-toivotun tuotteen. Sinun tarvitsee vain rekisteröidä palautus ja käyttää mukana toimitettua palautustarraa. Palautuskulut ovat 5 euroa Skechers Plus -jäsenille palautus on ilmainen.

Voinko palauttaa Skechers.fi-sivustolta ostetut tuotteet myymälässä?

Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa myymälöihin. Sen sijaan pyydämme sinua tekemään uuden tilauksen ja palauttamaan ei-toivotun tuotteen. Sinun tarvitsee vain rekisteröidä palautus ja käyttää mukana toimitettua palautustarraa. Palautuskulut ovat 5 euroa Skechers Plus -jäsenille palautus on ilmainen.

Miten palautan Skechers-myymälästä ostetun tuotteen?

Suomen, Ruotsin, Norjan ja Tanskan Skechers-konseptimyymälöistä ja Skechers Outleteista ostetuille tuotteille pätevät seuraavat säännöt:

  • Skechers-myymälästä ostetut tuotteet voidaan vaihtaa ja palauttaa mihin tahansa Skechers-myymälään.
  • Skechers-myymälöistä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa verkossa.
  • Tarvitset palautusta varten mukaan voimassa olevan myymäläkuitin todisteena ostoksesta.
  • Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa.