Palautus

Skechers.fi-sivustolta tai Skechers-myymälöistä ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

Palauta Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita.

Skechers Plus jäsenille palautus on ilmaista.

Palautuksen hinta on vain 5 €, kun palautat tuotteen tilauksen mukana tulevalla palautustarralla.

Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa myös kaikkiin Skechersin omiin myymälöihin ja Skechers Outlet -myymälöihin.

  1. Rekisteröi palautuksesi - TÄRKEÄÄ
    Rekisteröi palautus tästä

  2. Laita kengät siististi takaisin kenkälaatikkoon.
    Kenkien on oltava käyttämättömät ja alkuperäispakkauksessa.

  3. Pakkaa kenkälaatikko pahvilaatikkoon
    Muista liittää palautuslaatikkoon kopio tilausvahvistuksesta. Teippaa pahvilaatikko huolellisesti kiinni. Hyvitämme vain huolellisesti pakatut tuotteet.

  4. Liimaa palautustarra pahvilaatikkoon
    Jos palautat tuotteet alkuperäisessä lähetyslaatikossa, varmista, että poistat vanhat osoitetarrat. Postimaksu on maksettu etukäteen, joten sinun ei tarvitse maksaa palautuksesta viedessäsi sen postitoimipisteeseen. Jos et saanut palautustarraa tilauksen mukana, voit luoda ja tulostaa uuden tarran täältäHUOM: Käytä tätä palautustarraa vain, jos olet ostanut tuotteen Skechers.fi-sivustolta 

  5. Vie pahvilaatikko postitoimipisteeseen
    Muista pitää palautuksesta saamasi kuitti tallessa siihen asti, että palautus on käsitelty.

  6. Hyvitys
    Kun palautuksesi saapuu varastollemme, teemme sinulle hyvityksen, josta veloitamme 5€ palautuskuluina. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää enintään 8 arkipäivää.

    Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme käsitelleet palautuksen. Hyvitys näkyy tililläsi noin 1–2 arkipäivän kuluessa palautuksen käsittelystä. Jos maksoit lahjakortilla, rahat palautetaan samalle lahjakortille, jonka voit käyttää uudelleen.

 

Huom: Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa suoraan. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen eri kokoon tai mallin, palauta alkuperäinen tuote edellä kuvatulla tavalla, ja tee uusi tilaus haluamallesi tuotteelle verkkokaupasta tavalliseen tapaan. Näin voit varmistua siitä, että tuotetta on varastossa ja että saat uuden tuotteen ilman ylimääräistä odotusaikaa.

Pohjoismaissa sijaitsevasta Skechers-myymälästä ostettujen tuotteiden palautus

  • Vaihto- ja palautusehdot koskevat Skechersin omia myymälöitä ja Skechers Outlet -myymälöitä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.
  • Voit vaihtaa ja palauttaa tuotteita missä tahansa Skechersin myymälässä edellä mainituissa maissa.
  • Skechers-myymälöistä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa verkkokaupan varastolle.
  • Palautuksen käsittelyyn tarvitsemme kuitin ostoksesta. Emme valitettavasti hyväksy verkkopankkitulosteita tai muita vastaavia dokumentteja.
  • Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa.

Onko sinulla kysyttävää?  

Jos sinulla on kysyttävää palautukseen liittyen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.