Asiakaspalvelu / Oma tilaukseni

Oma tilaukseni

Mistä voin nähdä tilaukseni tilan?

Saat sähköpostitse ilmoituksen heti, kun tilauksesi on käsitelty. Näet viestistä tilauksesi tilan. Lisäksi saat uuden ilmoituksen sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme.

Milloin saan tilaukseni?

Tilauksen arvioitu toimitusaika on noin 2-3 arkipäivää.

Onko tuotteilla vaihto-oikeus?

Skechers.fi-sivustolta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa verkossa. Jos haluat tuotteesta toisen koon tai mallin, palauta tuote normaalisti ja tee haluamastasi tuotteesta uusi tilaus. Näin voit olla varma, että tuotetta on varastossa ja saat uuden tuotteen ilman lisäodotusaikaa.

Epäilen, että olen ostanut väärennetyn tuotteen tai tehnyt tilauksen huijaussivustolta – Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Emme valitettavasti voi tehdä paljoa, jos olet jo ostanut tuotteen, mutta haluamme mielellämme tietää, mistä tuote on ostettu. Näin voimme varoittaa muita.

Miten palautan tilaukseni?

Jos et ole Skechers Plus -jäsen, palautus maksaa 5 €. Käytä paketin mukana tulevaa palautustarraa palauttaaksesi Skechers.fi-sivustolta ostamasi tuotteet.

Voit myös tehdä palautuksen kaikkiin Skechers-konseptimyymälöihin ja Skechers Outlet -myymälöihin. Lue lisää palautuksesta täällä.

Kuinka kauan hyvityksen saamisessa kestää?

Kun palautuksesi on vastaanotettu varastollamme, käsittelemme sen ja hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan. Jos et ole Skechers Plus -jäsen, vähennämme hyvitettävästä summasta 5 € palautusmaksun. Palautuksen käsittelyyn menee noin 1–2 viikkoa palautuksen vastaanottamisesta.

Saat sähköpostitse ilmoituksen, kun palautuksesi on käsitelty, jonka jälkeen raha palautuu tilillesi noin 1–2 pankkipäivän kuluessa. Jos maksoit tilauksesi lahjakortilla, raha palautetaan samalle lahjakortille.