Asiakaspalvelu / Oma tilaukseni

Oma tilaukseni

Missä voin nähdä tilaukseni tilan?

Saat sähköpostiviestin heti kun tilauksesi on käsitelty, josta näet tilauksen tilan. Lisäksi saat uuden viestin heti, kun tilauksesi on lähetetty.

Milloin saan pakettini?

Odotettu lähetysaika 8 arkipäivän kuluessa.

Voinko vaihtaa tuotetta?

Skechers.fi:sta ostettuja tuotteita ei voi vaihtaa verkossa. Jos haluat toisen koon tai mallin, palauta tuote ja tilaa haluamasi tuote uutena tilauksena. Näin voit olla varma, että tuote on varastossa ja saat uuden tuotteen ilman lisäodotusaikaa.

Mitä voin tehdä, jos olen huolissani siitä, että olen ostanut väärennetyn tuotteen tai väärennetyn verkkosivuston kautta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Emme valitettavasti voi tehdä paljoa, jos olet jo ostanut tuotteen, mutta haluamme mielellämme tietää, mistä olet ostanut sen, jotta voimme varoittaa muita.

Miten palautan tilaukseni?

Jos olet Skechers Plus -jäsen, saat ilmaisen palautuksen. Se maksaa 5 €, kun käytät mukana tulevaa palautustarraa (ei jäsenille). Voit myös palauttaa kaikkiin Skechers Konseptimyymälöihin ja Skechers Outlet-myymälöihin. Lue lisää palautuksestamme täältä.

Kuinka kauan kestää saada hyvitykseni?

Kun saamme pakettisi, hyvitämme rahasi ja vähennämme vain 5 € palautusrahdista (ei jäsenille). Siitä, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, voi kulua jopa 5 päivää.

Saat sähköpostiviestin, kun olemme käsitelleet palautuspakettisi, ja sen jälkeen kestää 1-2 pankkipäivää, ennen kuin rahat ovat tililläsi. Jos olet maksanut lahjakortilla, rahat palautetaan samalle lahjakortille, jota voit sitten käyttää uudelleen.