Muutoksenhaku

Takuu
Kuluttajana sinulla on 2 vuoden takuu, mikä tarkoittaa sitä, että voit saada joko tuotteen korjauksen, vaihdon, rahat takaisin tai kieltäytyä hinnasta riippuen tilanteesta. Tämä tietenkin vaatii sitä, että valitus on perusteltu.
Jos tuote rikkoutuu takuuaikana, se korjataan maksutta. Takuu ei kata tuotteen vahingoittumista käyttäjän väärinkäytön, virheellisen käytön tai törkeän väärinkäytön takia. Skechers.fi ei ole vastuussa epäsuorista välillisistä vahingoista, joita Skechers.fi:n myymät tuotteet saattavat olla luoneet, ellei Suomen laissa säädetä suoraan.

Valitusoikeuden soveltaminen
Vikailmoitukset on tehtävä Skechers.fi:lle kohtuullisen ajan kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakasta suositellaan antamaan lausunto tuotteen virheestä tai puutteesta valituksen yhteydessä, sillä lausunnon puute voi hidastaa korjaustoimenpiteitä. Asiakas voi reklamoida palauttamalla viallisen tuotteen postitse osoitteeseemme. Tuotteet, joihin ei liity valitusoikeutta ja/tai jotka on vastaanotettu ilman asianmukaista pakkausta, pakataan uudelleen ja summa, jonka Skechers.fi:n käyttää asianmukaiseen pakkaukseen, veloitetaan asiakkaalta. Skechers.fi kieltäytyy vastaanottamasta postiennakolla tai ilman postikuluja lähetettyjä paketteja.

Tietoa oikeussuojasta
Valitus tuotteesta tai palvelusta, joka on ostettu meiltä, voidaan toimittaa Kuluttajariitalautakuntaan, osoite: Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI.
Puh. 029 566 5200, sähköposti: kril@oikeus.fi
EU: n komission verkkoraporttia voidaan käyttää myös valituksen tekemiseen. Tämä on erityisen tärkeää, jos asut toisen EU-maan alueella. Valitukset toimitetaan osoitteeseen: http://ec.europa.eu/odr. Kun lähetät valituksen, kirjoita sähköpostiosoitteemme info@skechers.fi.